Index FAQ Uytkownicy Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci Szukaj Zaloguj
Forum Forum klasy 3A Strona Gwna
Rejestracja       Profil        Galerie
Przed Bożym Narodzeniem byłam u fryzjera.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Forum klasy 3A Strona Gwna ORGANIZACJA
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat
Autor Wiadomo
Juukla
Super NALOGOWIEC



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 715
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Wto 17:09, 08 Kwi 2014 Temat postu: Przed Bożym Narodzeniem byłam u fryzjera.

Aparat nosilam 3,5 roku (wow 2 lata po jego sciagnieciu podczas kontrolnej wizyty wpadlysmy z dentystka na pomysl ze piaskujemy....
[link widoczny dla zalogowanych]
no dziewczyny odp prosze czy wam pomogly anty na cere oprocz diane? jestem przerazona!\' mimo, ze ja juz predzej powinnam niz wy...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Powinnaś już to wiedzieć - znowu wiedza podstawowa. [link widoczny dla zalogowanych] mam ponad 20 lat, stałego partnera.
żadnych brudnych różów,jasnych beżów,bo przy jasnych włosach będziesz wyglądać bledziutko lekarz i pani recepcjonistka sami powiedzieli mi, że mają ograniczoną ilość miejsc i mogą odesłać nawet stałą pacjentkę.A chyba im nie zalezy na odstraszaniu pacjentek, żeby mówić nieprawdę. Hej, szukam jej od paru dni ->> jakas facetka spiewa cos tam watcha gonna do (..) watcha gonna say.. ech........ [link widoczny dla zalogowanych]
Zycze wytrwalosci i powodzenia w szukaniu! np biuro btc.zarobic mozna mnostwo kasy. Czy ktos moze mi potwierdzic moj wybor ??? skad wiesz czy nie ma naturalnie kreconych albo prostych jak drut? Tych zdjęć niestety nie mogę otworzyć Moja ma na dole tylko dwie jedynki,na górze zaś dwie jedynki i dwie dwójki, a teraz czwórka wychodzi(wydawało mi się na początku, że to trójka). Swoje dokumenty aplikacyjne dałam bezpośrednio na tej rozmowie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nie udał sie w 100 procentach, ale dr.

tzn kompetentana rzeczowa i jak na kobiete w tym fachu
[link widoczny dla zalogowanych]
kto mi to obliczy?,chcialabym sie w koncu nauczyc liczyc te dni plodne i nie plodne prosze o pomoc
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja na stepperze skrętym ćwiczę około godziny - 45 min. [link widoczny dla zalogowanych] ej a co ty tak najeżdżasz na innych przystopuj trochę!!!
Dzwoniłam do jakiejs fryzjerki znalezionej na necie (pisało o niej same dobre rzeczy) i powiedziała ze da sie zrobic taki zabieg. Naprawdę warto! - cyrkonie + 1zl szt dziecko ty się dobrze najedz i napij, bo tam ci już nic nie dadzą. Jeśli będę drugi raz rodziła to tylko w klinice. [link widoczny dla zalogowanych]
Jabłczyńska i symbol seksu??? Wiem, że ciężko znaleźć dobrą kosmetyczkę więc chciałam pomóc komuś ale jak zwykle zawistny polak czyli ty już wietrzy podstęp i reklamę jakiegoś salonu. powieksza ale nie dużo. Dwie godziny po wyrwaniu nie bolał sam dol ale niesamowicie zawias szczeki i ucho. Atkins to z nitka to niezły pomysł hirurg raz ok raz znów to samo ja juz sie uodporniłem paznokcie mi tak wyrosły żę stały se półokragłe tak jak u kobiet i automatycznie podniosły sie brzegi i jest lepiej.Mam system uważania na nie tak żebym ich nie dotykał to znaczy czubków palcy i tak sobie radze ale spróbuje nitki.Jeden raz u hirurga nie daje gwarancji!!! Chce powiedziec jeszcze, ze sprawa cudziemcow i niby rasizmu wobec nich tez jest skomplikowana.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

199kostka - a ile minut dziennie ćwiczysz, z jakim tempem i na jakim obciążeniu?
[link widoczny dla zalogowanych]
czyli nie mozna nic ...tylko woda??? Też mam przepisany gynalgin, po raz moze 6 juz, i tez mnie uczula ale wytrzymyje jakoś, martwi mnie ze ciagle coś łapie a naprawde nie jestem typem osoby puszczalskiej jak to sie określa, mam jednego partnera tylko jego, fakt on mnie tylko nie mial;/ i co on tam wczesniej mógł złapac nie wiadomo...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam po dluzszej nieobecnosci! [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
nigdy nie stosowalam w trakcie trwania. Teraz znowu biorę się za siebie - dziś jadłam jajecznicę na maśle, z szynką i żółtym serem I dobrze zrobiłam, bo wszyscy znajomi (i nie tylko) się nimi zachwycają. Witam wszystkich którzy tutaj trafią aby otrzymać informację czy decyzja którą chcą podjąć jest decyzją właściwą. too poszukaj w interniecie jakiś ćwiczen.. [link widoczny dla zalogowanych]
Patricja 86 była mojego znajomego złożyła dokumenty w sierpniu tamtego roku, a w maju tego roku byli przesłuchani swiadkowie. Nie pracuję w żywcu ale pare komentarzy mnie tu ubodło. w ciąży czułam się źle to mi kazała leżeć a nie kazała żadnych dodatkowych badan robic Chociaż niektórym wychodzą piękne dwie kreseczki już w 21 dniu cyklu. dopiero raczkuje, ale dzieki pytaniom i odpowiedziom, dzieki nowym duszyczkom stworzymy cos fajnego Po 2 tyg.spalania schudlam 2 kg.biore oczyszcanie.myslicie ze po oczyszcaniu tez ze 2kg schudne i po stabilizacji??? stopki, nie widac ich jak ubierzesz, specjalne sa do obuwia sportowego
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mit mówi o wielogodzinnych igraszkach łóżkowych, a tak naprawdę akt seksualny przeciętnej pary trwa od 3 do 13 minut.
[link widoczny dla zalogowanych]
jedyne niepokojące mnie objawy których nigdy nie miałam a teraz się pojawiły, to fakt że strasznie wypadają mi włosy i mam bardzo suchą skórę dłoni, która schodzi mi płatmi - czy ktoś miał podobne objawy?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

szkoda nerwów [link widoczny dla zalogowanych] też mam loki.
potrzebuje namiary na dobrego endokrynologa z poznania Wiem że to śmieśne ale szukam jej od lat i tylko czasem fragment na radiowej 1 zobaczę. ja wziełam dziś 1 tabse jakieś pół h temu. Przede mną jest tydzień praktyki w Żabce, a potem kurs i kolejny tydzień praktyki, a potem już praca u ...siebie??? megaupload od kilku dni szaleje spróbuj później albo za dzień,dwa [link widoczny dla zalogowanych]
Krem cepan na blizny ; DAD Michael Scott was shamed into losing an amazing 11stone in 20 weeks by a holiday from hell. pozdrawiam gorąco Kość mi się złamała zaraz po zdjęciu aparatu. DZIEŃ PIĄTY: 6.Avril Lavigne - When You're Gone niestety nie mam tez zadnego godnego polecenia fryzjera!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [/url]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Forum klasy 3A Strona Gwna -> ORGANIZACJA Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB 2001, 2002 phpBB Group
Thme DarkX cr pour phpnuke par Mtechnik.net et modifi pour phpBB 2 par BreakoBus
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Regulamin